Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pismak | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany03.12.2006 @17:16:55 ostatnio na stronie10.03.2009 @07:21:34



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty13 komentarze1067 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~blazej200    22.01.2007 @18:43:52
Dziękuję za komentarz!
Powodzenia i pozdrawiam!
_______
Nie dziękuj, wolałbym opinię.
~ryba22    22.01.2007 @12:03:22
"Jedni mają to szczęście widzą wyraźnie ja widzę świat za mgłą" , własnie dlatego wole rzeczywistośc niż wirtualny świat, bo tu nic nigdy nie bedzie mieć prawdziwej jakości dyktowane technika i wiecznymi ograniczeniami
~nome    21.01.2007 @17:30:20
mysli ze to fotka.pl
~nome    21.01.2007 @17:27:11
zeby dziewczynie nie zrobilo sie smutno :D
~izzo    17.01.2007 @19:23:11
stara i niezmienna prawda
~izzo    17.01.2007 @19:14:59
no pięknie.
jaka wytrzymałość :>?
~izzo    17.01.2007 @19:11:44
jak zdrówko?
~kornus    16.01.2007 @20:01:34
Dzięki za komentarz Hmm to masz duży ten staw A to jeziorko wbrew pozorom wcale nie jest takie małe. Pozdrawiam
~izzo    15.01.2007 @23:28:51
muchas gracias
przy innej okazji, teraz idę spać.
dobranoc
~izzo    15.01.2007 @23:19:33
momenciczek.

czy to pojazd był ;>
~izzo    15.01.2007 @23:15:17
i tak też się stanie.

Jako użytkownik DA ślubuję
poprawić pracę, by stała się ona
bardziej atrakcyjną, wybijała się
na tle szarej artystycznej magmy,
ŚLUBUJĘ.



sorry poniosło mnie
pzdr
~izzo    14.01.2007 @17:55:48
poprawię.
poprawię.
słowo harcerza, skauta lub honoru*


*wybierz wedle uznania
~skryta    14.01.2007 @17:38:12
raczej nic. ale mialam aparat na sylwestrze i patrzac na ten rozaniec stwierdzilam ze ladbe zdjecie mozna zrobic.. i tyle...
~Rzepson    11.01.2007 @18:20:45
"mistrzu" heh.... I nawzajem :D
~smerfnaVada    10.01.2007 @20:20:46
o dziekuje
_______

~Marccello    06.01.2007 @11:42:11
witaj...
~MajorSztos    04.01.2007 @23:35:07
Dziękuje za Watch-a.
_______
...
~LaChupaCabra    30.12.2006 @00:51:21
kazdy ma inny gust pozdrawiam
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~LaChupaCabra    30.12.2006 @00:43:52
wole wschody dlatego m in "rewelejszyn
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~siutek    28.12.2006 @01:33:27
powodzonka
_______
Nie podoba sie moja ocena??? cóż - nie zawsze muszę wystawiać rewelację...

moje digarty: http://siutek.digart.pl/digarty <= zapraszam
~siutek    28.12.2006 @01:28:15
okej, wyrazam jedynie swoje odczucia, srednio mi przypadlo do gustu, stad ocena
_______
Nie podoba sie moja ocena??? cóż - nie zawsze muszę wystawiać rewelację...

moje digarty: http://siutek.digart.pl/digarty <= zapraszam
~Ashu    28.12.2006 @00:22:29
Na placu Czerwonym było by ich duuużo więcej
_______
Największym artystą jest przypadek.
~JuliuszMickiewicz    15.12.2006 @23:31:20
dzieki zią. ;D jutro kolejna cześć ;D
~maluch    14.12.2006 @21:20:29
heh, może za rok, kiedy tam będę, będzie zachód, ludzie będą płynąć kajakiem, pstryknę im taką fotkę o jakiej mówisz
_______
l'espoir meurt dernier....
~maluch    14.12.2006 @21:10:19
ech, właśnie uważam na to, co mówię - żeby kogoś nie urazić.
bo niektórzy ludzie potrafią się mścić, kiedy ktoś gorzej oceni ich prace - a trzeba umieć przyjąć krytykę, ot co!

pozdrawiam!
i zapraszam do komentowania prac
_______
l'espoir meurt dernier....
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt